Głośnik W.38.1200.8.MC zapewnia doskonałą jakość dźwięku. Doskonała barwa dźwięku - szybki, zróżnicowany i dynamiczny bas cechy wyróżniające ten model na tle konkurencji.
Głośnik doskonale sprawdza się w przypadku naprawy bądź modernizacji kolumn, mającej na celu poprawę jakości reprodukowanego dźwięku.
Doskonała propozycja w przypadku samodzielnej konstrukcji kolumn - łatwa aplikacja i szeroki zakres zastosowań.
Kosz głośnika wykonano z wysokowytrzymałej głęboko tłoczonej blachy stalowej co zapewnia stabilny montaż i długą bezawaryjną pracę.
Sztywna membrana wykonana z modyfikowanej celulozy o dużym tłumieniu wewnętrznym.
Profilowany układ magnetyczny zapewnia doskonałe skupienie pola w szczelinie co w znaczący sposób redukuje zniekształcenia harmoniczne.
Wytrzymała termicznie 4" cewka umożliwia budowę zestawu głośnikowego o mocy do 1200 W
Wentylowany układ magnetyczny minimalizuje kompresję powietrza, zmniejszając głośność pracy przy dużych amplitudach. Uzyskany przepływ powietrza pozwala na efektywniejsze chłodzenie cewki co umożliwia uzyskanie wyższej mocy znamionowej.
Zastosowanie wysokoenergetycznego magnesu ferrytowego umożliwiło uzyskanie efektywności na poziomie 95 dB
Zalecana obudowa - Bass - Reflex 90 L @ 35 Hz
Cechy produktu:
Głośnik niskotonowy / subbasowy Professional Audio
Średnica nominalna 386 mm
Cewka o średnicy 100 mm
Zalecana maksymalna moc wzmacniacza 1200 W
Moc muzyczna - 1200 W
Moc znamionowa - 600 W
Impedancja znamionowa 8 Ω
Efektywność 95 dB
Lakierowana membrana wykonana z celulozy modyfikowanej
Aluminiowy karkas cewki
Cewka nawinięta termospiekalnym drutem miedzianym
Wysoko wytrzymały stalowy kosz
Zalecana obudowa - Bass - Reflex 90 L @ 35 Hz
Parametry:
Impedancja znamionowa - 8 Ohm
Moc muzyczna - 1200 W (30 - 1 000 Hz)
Moc znamionowa - 600 W (30 - 1 000 Hz)
Efektywność (2,83 V / 1 m.) - 95 dB
Częstotliwość rezonansowa - 28 Hz
Rezystancja cewki - 5,0 Ohm
Qms - 4,17
Qes - 0,35
Qts - 0,32
Cms - 0,20 mm/N
Mms - 160 g
BL - 20 T.m
Vas - 207 L
L 1kHz - 2,21 mH
L 10 kHz - 0,91 mH
SD - 0,0855 m2
Eta - 1,25 %
Średnica cewki - 100 mm
Maksymalny liniowy zakres pracy cewki - 16 mm (p-p)
Maksymalne wychylenie nie powodujące uszkodzeń - 50 mm (p-p)
Charakterystyka częstotliwościowa:
Zastosowane materiały:
Magnes - Ferryt
Kosz / Panel - Stal
Membrana - Modyfikowana celuloza
Uzwojenie cewki - Drut termospiekalny miedziany
Karkas cewki - Aluminium
Wymiary:
Średnica zewnętrzna - 386 mm
Średnica otworu montażowego - 350 mm
Średnica otworów mocujących - 6 mm
Rozstaw otworów mocujących - 370 mm
Głębokość maksymalna - 168 mm
Waga netto - 7,5 kg
Firma STX zastrzega sobie prawo do zmiany danych technicznych.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.